dinsdag 27 juni 2017

Stampix

Stampix Foto's

De meeste onder jullie kennen het volgende fenomeen wel : verslaafd zijn aan foto's maken.
Hier is dat alvast wel het geval 😉.
Voor de kindjes er waren stonden er misschien een 100 foto's maximum in het geheugen van mijn gsm. Nu zijn dat er 1540 ( ja ik ben stiekem even gaan kijken naar m'n filmrol). Van elke mijlpaal of  gebeurtenis wil je een leuke foto! Maar daar blijven ze ook staan 😱  op de gsm!

Onlangs botste ik via Facebook op de naam Stampix. Een app voor de smartphone waarmee je 5 gratis foto's kan laten afdrukken. Op de achterkant staat een QR code, als je die scant krijg je een code voor 5 nieuwe foto's. Het proberen waard vond ik 😍.

Dus zo gezegd zo gedaan, aangemeld en 5 foto's gekozen. En vandaag zaten ze in de bus!!
Ze zijn gedrukt op super stevig papier. Ze glanzen mooi zoals foto's horen te zijn. Ik ben fan van hun kwaliteit. Maar ik was ook benieuwd of ik nu inderdaad een nieuwe code zou krijgen. Dus zo gezegd zo gedaan op elke foto de QR gescand en inderdaad daar verscheen een nieuwe code.
Geen tijd te verliezen, dus ik scrolde door  m'n 1540 foto's om terug 5 leuke te laten afprinten.
Hieronder een foto van de gekregen foto's ❤


Je kan Stampix ook volgen op instagram. Je ziet hun naam getagd in de foto hierboven ☺️.
Dus mama's die net zoals ik fan zijn van foto's haast jullie en meld jullie aan! 

Kennen jullie Stampix al? Zijn jullie fan?



Liefs,

Kiani xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten