woensdag 5 juli 2017

Handig voor snelle kruipertjes

Snelle Baby!


Ik denk dat iedereen het gezegde wel kent: "Geniet ervan want het gaat snel eens de baby er is!"
Dat heb ik bij ons eerste wel 1000x te horen gekregen. Maar toen nummer twee onderweg was werd het precies nog veel meer gezegd! Gevolgd door: " tweede kindjes zijn vaak nog sneller dan eerste kindjes!" Dat laatste is hier al meer dan 1x bevestigd door ons 6-maandertje.

Deze keer had ik me voorgenomen om extra hard te genieten van mijn kleine baby ( al is dat relatief als ze geboren worden met 4kg100 :p ). Want bij Aiden had ik het gevoel al dat mijn baby te snel groot werd, dat dat echte platte kleine babytje zo snel  veranderd.
Wel mis gedacht van mij! Ik heb extra hard genoten, maar wel in sneltempo!!

Al heel snel liet ons kleine meid merken dat ze kon rollen, van buik naar rug en omgekeerd! Broer had dit nooit echt bewust gedaan , alles was goed voor hem . Maar nu, ze rolde zich snel een weg hier in huis. Altijd naar het speelgoed van Aiden, of naar ons of Aiden zelf. Daarna volgde het buikschuiven waar ze ook snel weg mee was.


Tot een dag, Aiden was naar school dus ze had al het speelgoed voor zichzelf, ik een wankele poging tot kruipen zag! Ik was helemaal verbaasd en greep naar m'n Iphone om alles snel te kunnen filmen! Je kent dat wel als je mama word zijn al die kleine stukjes film en die 1000'en foto's zo belangrijk. En hup weg was ze. Op nog geen dag tijd ging het van die wankele poging naar het hele huis rondkruipen.

Mijn kleine baby van 6 maand kan dus kruipen. Allemaal heel schattig dat kan ik wel bevestigen ;). of geld hier ook eigen kind, schoon kind :D . Maar mijn mamahart heeft al duizend keer een sprongetje gemaakt van het schrikken.
Want bij kruipen hoort natuurlijk ook zich optrekken en vallen!

Na een paar dagen merkte ik echter op dat haar knietjes blauw stonden van het vele kruipen. Dus al lachend poste ik in een december 2016 mamagroepje of er geen kniebeschermers zouden bestaan voor zulke kleintjes! En hey je kan het al raden waarschijnlijk, het bestaat !! Omdat enkele mama's die al hadden besloot ik ze ook te bestellen. Want ze zijn handig dat bovenal maar eigenlijk ook nog mooi!



Ik kreeg de website van https://www.hyggeconcept.be/c-3702182/gobabygo/ maar hier waren de roze uitverkocht. Google toonde me wel dat https://www.kamielenco.be/online-babyshop/product/Go-Baby-Go-kniebeschermers-grey-melange-GGKPGM/ wel nog alle kleuren had. Ja ik koop graag lokaal, en liefst Belgisch om onze eigen economie wat te steunen ;)
De roze en grijze kniebeschermers werden gekozen door grote broer! Want deze zijn het mooist volgens hem. Ze kwamen samen met een leuk kaartje en een goede service ! <3


Het is een unisex maat, maar ze sluiten best goed aan vind ik. Het antislip geeft er een leuke toets aan met hun cirkeltjes en driehoekjes. En ze hebben verschillende kleuren waardoor je nog steeds kan afstemmen met de outfit!

Na deze getest te hebben gaan we ons ook de legging aanschaffen voor als het wat kouder wordt. Hopelijk stapt ze nog niet tegen dan :p



Wij zijn alvast fan! Hebben jullie nog handige items om snelle kruipertjes wat te beschermen? 

Liefs,

Kiani
xxx

1 opmerking: